Google inchide site-ul Nest, pentru vanzarea de dispozitive smart home

Google a inchis site-ul Nest si a integrat dispozitivele sale inteligente pentru acasa in Google Store. Cu toate ca inca vei putea utiliza site-ul Nest pentru a te conecta la un cont existent, pentru a-ti gestiona abonamentul Nest Aware (in cazul in care ai unul) si pentru a vizualiza istoricul comenzilor Nest. Google si Nest s-au combinat pentru a crea un singur brand smart home, numit Google Nest, luna trecuta. Anuntul a fost facut de cei de la Google in cadrul conferintei Google I/O pentru dezvoltatori.

„Nest.com s-a mutat pe Google Store”, spune anuntul pe Nest.com. Anuntul respectiv a fost vazut de cei de la DroidLife, care au raportat primii despre aceasta schimbare. „Nest si Google Home s-au combinat pentru a creea Google Nest. Lasand acest lucru la o parte, poti cumpara toate produsele Nest intr-un singur loc: Google Store.” Este o mutare inteligenta din partea ambelor companii, cu tehnologia de care dispune Nest si cu popularitatea de care beneficieaza Google, avand din ce in ce mai multe posibilitati pentru a deveni un nume pe piata de dispozitive smart home. Cu alte cuvinte, este aceeasi tactica a Google de a creste intr-un domeniu, achizitionand sau fuzionand cu un brand deja existent. 

In momentul de fata, singurele dispozitive care au adoptat deja numele noului brand Google Nest sunt Google Nest Hub Max, un ecran inteligent cu diagonala de 10 inch si camera foto si Google Home Hub, originalul ecranul inteligent al celor de la Google. Este de asteptat ca cel mai mare motor de cautare al internetului sa redenumeasca si alte produse pentru a purta numele noului brand rezultat din aceasta asociere. 

 

Google Nest Hub ar putea fi dispozitivul de top al noului brand

Numit acum Google Nest Hub, primul dispozitiv inteligent al Google Home este unul dintre singurele gadget-uri de pe piata al carui pret poate sa scada intr-un interval de doar doua saptamani. Adica o reducere de 1-2 dolari odata la fiecare doua saptamani. Pe vremea cand se numea Home Hub, primul ecran inteligent al motorului de cautare a debutat la un pret initial de 150 de dolari, insa, recent, Google a coborat costul pentru achizitionarea acestuia la 130 de dolari. Iar ulterior, dupa saptamani intregi de reduceri, Google a mai redus pretul dispozitivului la doar 61 de dolari. Cu toate ca, si inainte de aceasta reducere incepusera sa apara oferte, astfel incat de pe unele site-uri, puteai cumpara acest ecran inteligent la 80 de dolari, insa recenta reducere este, fara indoiala, cea mai mare lovitura a Google in acest domeniu, prin faptul ca dispozitivul va fi mai accesibil pentru mai multa lume.

Singurul dezavantaj major ar fi acela ca Google Nest Hub nu prezinta o camera foto, ceea ce inseamna ca nu vei avea posibilitatea de a initia apeluri video asa cum poti pe Amazon Echo Show sau Facebook Portal. In afara de acest mic impediment, totusi, ecranul inteligent al Google prezinta o multime de optiuni interesante pentru care ar merita sa-l cumperi.