Aplicatii iPhone pentru copii

Publicat de: Admin, Data: 2019-01-16 10:39:40, Categorie: Articole
In aceasta lista se regasesc cele mai bune aplicatii destinate unei categorii de varsta mai mici si care pot fi achizitionate si utilizate pe iPhone. YouTube Kids Disponibil pentru Android si iPhone/iPad Copiilor le place sa vizioneze videoclipuri pe YouTube, insa nu tot continutul acestei platforme este adecvat acestora. In plus, multe dintre aceste videoclipuri produse pentru o categorie de varsta mai inaintata, nu au avertizari sau avertizarile pe care le au nu sunt suficiente pentru a preveni utilizatorii sub 18 ani din a viziona acest continut neadecvat. YouTube Kids este o aplicatie video dezvoltata de catre compania americana Google, si lansata la data de 23 februarie 2015, pe Android si iOS, insa de atunci, a aparut pe mai multe platforme, precum smart TV-uri LG, Samsung, Sony, dar si pe Android TV, iar incepand cu noiembrie 2017, aplicatia este disponibila in 37 de tari. Dupa cum sugereaza si numele, aplicatia ofera o versiune a serviciului orientata spre copii, cu selectii de continut, optiuni de control parental si un filtru pentru videoclipurile considerate neadecvate pentru publicul tinta. Aplicatia este impartita in patru categorii de continut: “Recommended”, “Shows”, “Music” si “Learning”, categorii in care se incadreaza continut selectionat din canalele utilizatorilor si care este considerat a fi adecvat vizionarii de catre copii. De asemenea, aplicatia include si setari de control parental, care le permit parintilor sa stabileasca limite de timp si restrictioneaza accesul utilizatorilor la instrumentul de cautare. Parintii pot utiliza un cod de acces sau un cont Google pentru a proteja aceste setari si pentru a configura profiluri pentru mai multi utilizatori, oferindu-le posibilitatea de a isi diversifica experientele. In august 2016, aplicatia a fost actualizata pentru a sprijini serviciul YouTube Red, permitand redarea continutului fara reclame, in fundal sau offline, pentru abonatii acestui serviciu. In februarie 2017, YouTube Red a inceput sa introduca serii originale, orientate in mod special spre YouTube Kids, precum DanTDM Creates a Big Scene, Fruit Ninja: Frenzy Force, Hyperlinked si Kings of Atlantis. In noiembrie 2017, aplicatia a fost actualizata pentru a adauga moduri suplimentare de interfata pentru utilizatori, concepute pentru diferite grupe de varsta, de la interfata simplificata destinata copiilor mai mici, la o interfata mai ampla, proiectata pentru copii mai mari. Aplicatia a prezentat, de asemenea, campanii sociale, prin intermediul listelor de redare ale acesteia, intre care se numara “#ReadAlong" (o serie de filme concentrate in primul rand pe tipografia cinetica) pentru promovarea alfabetizării, "#TodayILearned" (care continea o lista de redare cu programe si videoclipuri pentru STEM), și "#MakeItHealthyMakeItFun" (o colaborare intre fratii Marc ai Pau Gasol cu scopul de a promova un stil de viata sanatos si activ pentru copii). Receptia aplicatiei a fost una mixta, existand atat recenzii pozitive datorita posibilitatii controlului parental cu privire la timpul limita pentru accesul aplicatiei si interfata “child-friendly” a aplicatiei, cat si critici din cauza unor probleme privind filtrarea continutului accesibil pentru publicul tinta. Astfel, au fost anumite reclamatii facute la adresa companiei pe aceasta tema la scurt timp dupa lansarea aplicatiei. Una dintre aceste controverse a inclus videoclipuri in care se vorbeau despre, degustau sau consumau bauturi alcoolice, cum ar fi vinul, in ciuda faptului ca alcoolul este  un subiect tabupentru copii. YouTube a respins criticile, afirmand faptul ca sistemul de cautare al aplicatiei a fost dezvoltat in consultare cu alte grupuri de sustinere ale protectiei copiilor pe internet, si ca societatea este deschisa in privinta unui feedback cu privire la functionalitatea aplicatiei. O controversa mai mare cauzata de aplicatie, denumita “Elsgate”, a fost cauzata de disponibilitatea videoclipurilor care contin personaje din desene animate sau francize populare printre copii (ca Frozen, Pow Patrol, Peppa Pig si Spiderman, printre altele). A fost o controversa intens dezbatuta de catre parinti pe forumuri online si retele de socializare. In noiembrie 2017, YouTube a anuntat ca va lua masuri mai drastice pentru a examina videoclipurile raportate de utilizatori, a filtra continutul neadecvat disponibil pe platforma aplicatiei, pentru a impiedica aceste videoclipuri sa apara atat in aplicatie, cat si in YouTube. Intr-o actualizare a aplicatiei lansata in luna respectiva, procesul initial de configurare a fost modificat considerabil, astfel incat sa le permita parintilor sa raporteze si sa blocheze videoclipurile pe care le considera nepotrivite, mentionand si faptul ca serviciul nu poate garanta in totalitate caracterul adecvat al videoclipurilor care nu au fost pregatite manual. Cu toate acestea, reclamatiile nu s-au oprit aici, astfel ca, in aprilie 2018, o coalitie de 23 de organizatii (printre care  CCFC, CDD si Common Sense Media) a depus o plangere la Comisia Federala de Comert a SUA, sustinand ca aplicatia YouTube Kids colecteaza informatii de la utilizatori cu varste sub 13 ani fara acordul parintilor, incalcand Legea privind protecția vietii private a copiilor online (COPPA). Facebook Messenger Kids Gratuit pentru iPhone si iPad Retelele sociale sunt un subiect tabu cand vine vorba despre recomandari pentru aceasta categorie de varsta, mai ales pentru copii sub 13 ani. In special din cauza faptului ca aceste retele sociale nu au un filtru care sa le interzica utilizatorilor sub 18 ani vizionarea de continut neadecvat pentru varsta lor, iar Facebook, spre exemplu, este plin de imagini cu tenta sexuala sau violenta, sau postari si discutii despre subiecte mature. Una dintre marile controverse ale retelelor sociale a reprezentat libertatea pe care utilizatorii cu varste cuprinse intre 13 si 18 ani le au pentru a viziona si comenta in legatura cu subiecte sexuale, a folosi injuraturi si cuvinte vulgare, cat si securitatea slaba a acestor retele, care le permite copiilor sub 13 ani inscrierea fara a solicita verificari amanuntite. In decembrie 2017, Facebook a anuntat lansarea Messenger Kids, conceputa pentru un public tanar, care permite inregistrarea doar cu numele si prenumele, fara a necesita numar de telefon. Initial, aplicatia a fost lansata pentru iPad, si doar pentru Statele Unite, insa a debutat mai tarziu pe Android si a fost lansata in Canada, Mexic si Peru. Parintii au optiuni de supervizare si control, cu cerinte privind verificarea securitatii si aprobarea contactelor. Nu sunt prezente achizitii sau reclame in aplicatie, prin urmare nu exista colectare de date in scop publicitar, conturile copiilor nu sunt vizibile in cautarea pe Facebook, iar contul copilului nu devine neaparat un cont oficial de Facebook odata ce copilul implineste varsta de 13 ani (minimul necesar inscrierii pe Facebook). Filtrele de siguranta sunt concepute cu scopul de a preveni copilul din a distribui sau vedea nuditate, continut sexual sau violenta, existand si o echipa de suport pentru a se ocupa cu eventualele plangeri legate de abuz. Dispune de filtre de limbaj, dar si de elemente AR, jocuri si continut educational. Aplicatia trebuie descarcata specific de catre parinti pe telefonul copilului lor, acestia trebuie sa intre in aplicatie cu conturile lor reale si sa creeze un cont separat pentru copilul lor in aplicatie, avand, pe urma, posibilitatea de a observa interactiunile acestuia prin intermediul aplicatiei, si de a adauga sau sterge contacte din lista. Aplicatia a fost certificata de Legea privind protecția vietii private a copiilor online (COPPA). In ciuda acestui fapt, Messenger Kids a fost intampinata cu o receptie critica si a iscat anumite controverse, in primul rand din cauza colectarii continutului mesajelor si fotografiilor trimise de minori, precum si a incercarii de a atrage lume in domeniul Facebook inca de la o varsta frageda. Jeremy Hunt, la vremea aceea secretar britanic al sanatatii, a criticat public initiativa, acuzand Facebook ca, in ciuda faptului ca “a pretins ca vor veni cu idei pentru a preveni utilizarea produsului lor de catre minori, au creat un o varianta a produsului conceputa special pentru minori”. Aplicatia a primit, in acelasi timp, si recenzii pozitive, unii sustinand ca este o metoda mai sigura de a folosi produsele Facebook, intrucat nu este nici un secret faptul ca multi copii sub 13 ani au cont pe reteaua de socializare.   Buddha for Kids Disponibil de la 5 dolari americani (20 de lei) Buddha for Kids este o aplicatie lansata anul acesta, dezvoltata de catre Quelle Histoire, care se ocupa cu productia de aplicatii mobile cu teme istorice, dupa cum sugereaza si numele. Aceasta aplicatie se concentreaza asupra istoriei budismului in dauna aspectului religios al acestei credinte, este o aplicatie educativa, plina de imagini ilustre, iar utilizatorul va putea urmari, intr-un mod interactiv si plin de ilustratii, povestea lui Buddha, de la trecutul sau ca Siddhartha Gautama si primii lui pasi sub copacul de la Lumbini, pana la iluminarea sa langa orasul sacru Uruvela, precum si dezvoltarea budismului ca un cult pe parcursul vietii sale pana la moartea acestuia la varsta de 80 de ani. Pretul aplicatiei este unul oarecum adecvat pentru continutul pe care il ofera, daca nu chiar avantajos. Forestry Disponibil pentru iPhone si iPad Forestry este un joc conceput special pentru iOS. Se desfasoara intr-o lume generata bidimensional, mai exact intr-o padure, in care jucatorul poate controla un personaj pentru a construi case, colecta alimente si fructe de padure, a innota si a dormi. Este un joc care, de asemenea, poate servi memoriei si atentiei, prin misiunile puse la dispozitie, acestea necesitand o anumita concentrare. Jocul este gratuit, insa exista anumite achizitii in aplicatie.

Servicii oferite de Service Centre

Alte articole recomandate

Vezi galeria de produse



SOL
SOL


copyright @ acasaGSM.ro